Category: Obrolan Sukab

Engkong Presiden :)

Seno Gumira Ajidarma

Namenye juge politik, belon resmi ade calon aje ude rame. Di warung Mang Ayat, ini ari nyang diomongin umur. “Kalow mau dibilang pemimpin itu jangan ketuaan, orang pade getol unjukin Mahathir, itu perdana menteri negeri tetangge,” Sukab lempar bola sementare
CONTINUE READING

Demokrasi Mehong

Seno Gumira Ajidarma

“Ngomong-ngomong nih Kab, ane kok jadi ngeri ame demokrasi kayak gini ye?” Pagi-pagi Si Jali ude tarok kartu omongan. Dasar ojek non-aplikasi, gerendeng Sukab dalem atinye, nggak ade penumpang lantes politik aje diomongin biar keren. “Emang ape nyang sale?” “Itu
CONTINUE READING

Kumpul Ora Kumpul Mangan

Seno Gumira Ajidarma

Emang beda kalow Hari Raya, pikir Sukab nyang bener-bener sahantai seabisnye shalat Ied, nyang dirasain ame doi khotbahnye rada kepanjangan en belok arah. “Nyang bener aje,” doi ngegrundel dalem atinye kendiri, “namenye juga Lebaran, kagak usye dibawe ke politik segale
CONTINUE READING

Mau Bola Ape Teror?

Seno Gumira Ajidarma

Abis buka puasa nyante bener orang-orang di warung Mang Ayat. Sukab rapi bener pake kopiah ame sarung siap ke mesjid. Sambil ngopi Sukab tengok kiri-kanan kayak nyang kaga punya kerjaan lain. Emang bener matenye ngawasin kaya celepuk ngincer bajing kemaleman.
CONTINUE READING