Category: Obrolan Sukab

Ratu Adil Kenak Virus?

Seno Gumira Ajidarma

Ujan barusan brenti ntu ari. Lampu jalan udé padé nyalé sabelonnyé bener-bener gelap. Palé Sukab sedari tadi godèèèèèèèèèèk ajé kayak patung anak-anakan nyang di lèhèrnyé paké pir. “Apaan sih Kaaaaabb,” ujar Yati sedikit kenès, “ntu pale godèk mulu dari soré.”
CONTINUE READING

Ntu Koruptor Pan Palé Rumétanggé ?

Seno Gumira Ajidarma

“Nggak adé abisnyé ntu orang-orang nyang korupsi yé?” “Esa ilang dué kebilang.” “Mati atu mrocot seribu.” “Hah! Ntu orang-orang dikasi tau apé yé amé enyaknyé? ‘Belajar baèk-baèk ya Nak ya?, kalow udah gedé jadilah koruptor’, gitu?” Kaboel, Bahlul, Dul Komprèng
CONTINUE READING

Serba Busuk

Seno Gumira Ajidarma

“Alamak!” Sukab banting doi punya kopiah. “Kapan yé negri kité bersi dari bau busuk? Kayaknyé demokrasi ini cumak di mulut doang yé?” “Apé nih Kab? Apé urusannyé?” Cepet ajé pancing dilémpar amé Si Babé. Warung baru bukak lagi abis kené
CONTINUE READING

Serba Ajaib

Seno Gumira Ajidarma

Selipun menusié di kiri-kanan kayak nyang bakal kojor kalow kagak taun baruan, Sukab tetep hoasyik omongin mangsalah nyang dianggepnyé cius beratz. Apaan tuh? Apé lagi kalow bukannyé pengakuan ajaib orang nyang nyirem aèr keras. “Emang napé Kab? Bagus ajé kan
CONTINUE READING