Takut Mati apé Brani Idup?

Seno Gumira Ajidarma

Ini ari sibuk bener Yati bulak-balik. Ntu segalé dandang, bakul nasi, gelas piring, èn tau apé lagi masup warung. “Èh, mau bukak lagi? Pan mingsih adé nyang lamé ané jagain di sini,” katé Sukab. “Nyang lamé garé-garé kagak perné dipaké
CONTINUE READING

Ampé Kapan di Dalem Goa

Seno Gumira Ajidarma

Apé nyang bikin Sukab betah yé? Orang laèn udé risiko nyolong-nyolong biarin bisé nancep udaré bébas, èh si doi bolényé ndekem ajé kayak ayam angrem. Udé ganep dué bulan. Kok bisé yé? Mingsih bilang gini lagi. “Sebulan lagé? Bentar amat.
CONTINUE READING

Orang Kecik

Seno Gumira Ajidarma

Sukab mingsih ajé ndekem di warung. Bener udé sebulan lebi Si Babé nggak jualan, tapinyé Yati tetep anterin Sukab ransum naèk motor bèbèk. Bakal buké puasé sekalian sahur. Itung-itung upah jagain warung kali’, pikir Sukab, walow terus nyesel punyak pikiran
CONTINUE READING

Pengacara Robot dan Keadilan Substantif

Kemala Atmojo

Jika Anda merasa membayar biaya tiket parkir yang tak wajar, misalnya, tidak usah panik apalagi mengontak pengacara untuk menyelesaikan masalah Anda. Cukup temui Pengacara Robot yang diberi nama DoNotPay. Bilang saja kepadanya bahwa Anda mendapat tiket parkir yang tidak adil.
CONTINUE READING

Kaming Zoen: Kopid-20 💋 💋 💋

Seno Gumira Ajidarma

Tau udé berapé minggu warung tutup. Sukab nyang ari-ari kagak perné nggak ngomong atinyé serasé sunyi beratz. Biar kagak jadi sèdèng, Sukab ngelamun bin berkhayal, kalow-kalow adé cerité nyang kayak begini garé-garé si virus méhong: Malékat Maut A (MM-A) amé
CONTINUE READING

Pageblux Mablux

Seno Gumira Ajidarma

Udé dué minggu Sukab nganggur beratz. Duit diitung dari lembar ke lembar, lantes selipin di kopiahnyé. Seberapé banyak duit bisé diselipin dalem kopiah? “Udé kagak gablek, sumpeg lagé,” pikirnyé. Kaga gablek jehelas disebabkeun segalé proyèk nyang butu tukang gali nyang
CONTINUE READING

Flu Panix

Seno Gumira Ajidarma

“Bener nggak yé Bé, kalow orang mati itu bebas dari penderitaan?” Cumé adé dué orang di warung Mang Ayat, Sukab amé Mang Ayat Si Babé. Ari udé remeng-remeng deket waktu Maghrib. “Yo-i! Balik ke Tuhan masa’ nggak hèpi, iya kan?
CONTINUE READING

Spermatozoa di Kolam Renang

Seno Gumira Ajidarma

“Kayak cébong,” katé Sukab soal spermatozoa, “cuma punyak kepalé amé buntut, bisé ampé dué ratus ampé tigé ratusan juta tuh, kruget-kruget  nyari pacar nyang naményé ovum.” “Rebutan dong!” Nggak jelas siapé nyang ngomong. Ntu ari ujan deres banget, nyang betedu
CONTINUE READING

Ratu Adil Kenak Virus?

Seno Gumira Ajidarma

Ujan barusan brenti ntu ari. Lampu jalan udé padé nyalé sabelonnyé bener-bener gelap. Palé Sukab sedari tadi godèèèèèèèèèèk ajé kayak patung anak-anakan nyang di lèhèrnyé paké pir. “Apaan sih Kaaaaabb,” ujar Yati sedikit kenès, “ntu pale godèk mulu dari soré.”
CONTINUE READING

Ntu Koruptor Pan Palé Rumétanggé ?

Seno Gumira Ajidarma

“Nggak adé abisnyé ntu orang-orang nyang korupsi yé?” “Esa ilang dué kebilang.” “Mati atu mrocot seribu.” “Hah! Ntu orang-orang dikasi tau apé yé amé enyaknyé? ‘Belajar baèk-baèk ya Nak ya?, kalow udah gedé jadilah koruptor’, gitu?” Kaboel, Bahlul, Dul Komprèng
CONTINUE READING