Kursi Tuker Guling

Seno Gumira Ajidarma

Bari nerusin nyangkul galian di pinggir jalan, nyang Sukab nggak keléwat jelas bakal apé, begosip jugé doi lantaran gemes amé ntu pekaré. “Baru kemarèn jadi menteri, èh ini ari udé ditangkep kapéka, kebayang nggak tuh!” “Héhé, mingsih jèt-lèg tuuuhhh …,”
CONTINUE READING

Kodok Mau Jadi Kerbo

“Inget bener dèh ntu dongèng guru ès-dé,” katé Sukab bari copot maskernyé buat sruputin kupi. Warung udé ramé dari Subuh, walow nyang naményé ramé haré géné artinyé cumak isi 50%,  garé-garé kuwajiban ngejagé jarak, bakal ngamanin sesamé manusiah dari samberan
CONTINUE READING

0% Prihatin

Seno Gumira Ajidarma

Pagi-pagi Jali nongol di warung paké motorpitnyé nyang udé sahih ngojèk aplikasi. “Tumbèn nih Bang Jali,” katé Siti, jandé Si Hasan nyang bantuin Yati, disebalik maskernyé, “kupi Bang?” “Yo-i, uduknyé jugé dong.” Ditaroklah pakèt bungkusan uduk pakè daon pisang edisi
CONTINUE READING

Dé-hé-mo

Seno Gumira Ajidarma

Truk nyang dinaikin Sukab tau-tau ajah kejebak orang buanyax nyang lagi padé démo. Yo-i. Démonstrasi, nyang dikasi namé baku unjuk rasé. Unjuk rasa sih. Tapinyé unjuk rasé ajé yé? Itu dié. Rasé nyang diunjuk-unjukin. Rasé apé? Ya nyang dirasé! Eh,
CONTINUE READING

Proyek Orang Mati

Seno Gumira Ajidarma

Balik lagi dèh Sukab pagi-pagi nongkrong di bawé jalan tol, lengkap amé pacul èn pengkinyé, nungguin nasib baèk, siapé tau adé truk kosong dateng manggil-manggil nyuru gali tané. Sukab kesap-kesip matényé liatin kiri-kanan. Busyèèèt … Walow jalanan mingsi sepi garé-garé
CONTINUE READING

Grétongisme

Seno Gumira Ajidarma

Sembèn nyarap nasi bakar ikan teri, ntu mulut rakyat jelantah nyang atu ngocol ajé sedari Subuh. “Ajaib jugak negri kité yé, negri-negri Eropa kayak Inggris, Spanyol, udé tekor duépulu persen lebi kuartal kedué taon ini, èh negri kité nggak nyampé
CONTINUE READING

Capé Dèh …

Seno Gumira Ajidarma

“Nyang padé koit garé-garé Si Kopid nambé terus, nggak adé tandé-tandé bakalan brenti, kok itu pasar malem nyang jual baju murahan merk kagak jelas tetep ajé idup,” Sukab di pojok warung buké omongan bari bentar-bentar angkat maskernyé bakalan ngupi, “emang
CONTINUE READING

REVOLUSI SEX MILLENNIUM III SANGAT MENGERIKAN

Motinggo Busye

Setelah Terpendam 21 Tahun Saat Motinggo Boesye (1937-1999), yang bernama asal Bustomi Bawasir, meninggal dunia tanggal 18 Juni 1999, ternyata ia telah menulis esai terakhir ini untuk Majalah Berita Bergambar Jakarta Jakarta. Namun Rio, putra beliau, baru menemukannya menjelang—atau setelah—majalah
CONTINUE READING

Bèngkrap

Seno Gumira Ajidarma

Selipun terancem Kopid, pagi-pagi udé penu ajé ntu warung amé orang ngelebok bubur ayamnyé Yati. “Bubur panas begini kecemplungan droplèt koit nggak Si Kopid?” Bahlul nanyak sembari mangap, gegares bubur seséndok nyang masup mulutnyé. “Koitlah kalow bener-bener puanas Lul,” sahut
CONTINUE READING

Lowongan Kematian

Seno Gumira Ajidarma

Masup magrib tau-tau nongol bini Hasan bawa orok nyang umurnyé kayak baru tigé bulan. “Oooohhh di sini yé warungnyé,” katényé bari diemin ntu nangisnyé orok nyang kagak mau kalé amé bising jalanan, “udé tigé bulan nyari-nyari, émang di sini ayé
CONTINUE READING