Wangsa

Seno Gumira Ajidarma

Ari udé soré banget. Sukab lenger-lenger kelaperan. Pagi-pagi émang udé nyarap nasi kucing, di angkringan kampus ruko deket kosan (nèbèng jugé sih). Apbolbu ampé gini ari belum keangkut juga. Ke mane ntu truk nyang suka samperin buruh harian di kolong
CONTINUE READING

Tapranis

Seno Gumira Ajidarma

Deket-deket beduk Menggerib masup tuh manusiah-manusiah nyang keliatan tapran, kelaperan, èn kayaknya capèèèèèk bener ntu roman. “Salam Mpok,” katé nyang atu dari balik maskernyé. “Salam,” saut Yati, “nasi?” “Nasi setengé, bolé?” “Bolé, lauknyé?” “Nggak usyé Mpok, nasi ajé.” Tigé-tigényé begitu
CONTINUE READING

Buruh Harian Award

Seno Gumira Ajidarma

Ujan di manah-manah ora bikin Sukab kèder pigi kerjé. Madjoe teroes pantang moendoer. Gitulah kayaknya sumangetnyah.. “Arigini kagak sumanget mah kojor ajé bekalang tané,” kedengeran suarényé di balik masker. Komplét bener APD Sukab. Bari nèntèng pacul amé pengki, doi paké
CONTINUE READING

Idup Mati

Seno Gumira Ajidarma

Sukab lagi begadang amé Dul Komprèng di warung nyang ditungguin Siti. Kedengeran suaré nyang paling kagak énak didenger malem-malem. “Burung-serak lagi Dul,” katé Sukab. Burung-serak ntu burung élang nyang terbang malem-malem. Kayaknya sebab malem-malem jadi kagak adé nyang bisé liat.
CONTINUE READING

Sumanget Baharoe!

Seno Gumira Ajidarma

“Taon Baru, Boel!” “Taon Baru, Kab!” “Apényé nyang baru Boel?” “Nah, itu dié! Apényé nyang baru Kab?” “Apényé yé? Méhongnyé?” “Iyé yé! Méhoooooongngng!” Ntu dué manusiah gokil, walow kagak mabok puas-puasin ajé belagak mabok, kayak nyang punyé pikiran kalow gokil
CONTINUE READING

Tikus Mentri, Siapé Bossnyé?

Seno Gumira Ajidarma

“Capééé dèh!” Sukab gèlèng-gèlèng kepalé. “Napé Kab?” Kaboel ngejentul di warung nyang mingsi sepi. Geli juga liatin Sukab kayak orang prihatin, “soal ntu dué mentri? Semué orang jugé empetlah, bukan énté ajé.” “Bukannyé gitu Boel,” katé Sukab, “mau limé apé
CONTINUE READING

Kursi Tuker Guling

Seno Gumira Ajidarma

Bari nerusin nyangkul galian di pinggir jalan, nyang Sukab nggak keléwat jelas bakal apé, begosip jugé doi lantaran gemes amé ntu pekaré. “Baru kemarèn jadi menteri, èh ini ari udé ditangkep kapéka, kebayang nggak tuh!” “Héhé, mingsih jèt-lèg tuuuhhh …,”
CONTINUE READING

Kodok Mau Jadi Kerbo

“Inget bener dèh ntu dongèng guru ès-dé,” katé Sukab bari copot maskernyé buat sruputin kupi. Warung udé ramé dari Subuh, walow nyang naményé ramé haré géné artinyé cumak isi 50%,  garé-garé kuwajiban ngejagé jarak, bakal ngamanin sesamé manusiah dari samberan
CONTINUE READING

0% Prihatin

Seno Gumira Ajidarma

Pagi-pagi Jali nongol di warung paké motorpitnyé nyang udé sahih ngojèk aplikasi. “Tumbèn nih Bang Jali,” katé Siti, jandé Si Hasan nyang bantuin Yati, disebalik maskernyé, “kupi Bang?” “Yo-i, uduknyé jugé dong.” Ditaroklah pakèt bungkusan uduk pakè daon pisang edisi
CONTINUE READING

Dé-hé-mo

Seno Gumira Ajidarma

Truk nyang dinaikin Sukab tau-tau ajah kejebak orang buanyax nyang lagi padé démo. Yo-i. Démonstrasi, nyang dikasi namé baku unjuk rasé. Unjuk rasa sih. Tapinyé unjuk rasé ajé yé? Itu dié. Rasé nyang diunjuk-unjukin. Rasé apé? Ya nyang dirasé! Eh,
CONTINUE READING