Pageblux Mablux

Seno Gumira Ajidarma

Udé dué minggu Sukab nganggur beratz. Duit diitung dari lembar ke lembar, lantes selipin di kopiahnyé. Seberapé banyak duit bisé diselipin dalem kopiah? “Udé kagak gablek, sumpeg lagé,” pikirnyé. Kaga gablek jehelas disebabkeun segalé proyèk nyang butu tukang gali nyang
CONTINUE READING

Flu Panix

Seno Gumira Ajidarma

“Bener nggak yé Bé, kalow orang mati itu bebas dari penderitaan?” Cumé adé dué orang di warung Mang Ayat, Sukab amé Mang Ayat Si Babé. Ari udé remeng-remeng deket waktu Maghrib. “Yo-i! Balik ke Tuhan masa’ nggak hèpi, iya kan?
CONTINUE READING

Spermatozoa di Kolam Renang

Seno Gumira Ajidarma

“Kayak cébong,” katé Sukab soal spermatozoa, “cuma punyak kepalé amé buntut, bisé ampé dué ratus ampé tigé ratusan juta tuh, kruget-kruget  nyari pacar nyang naményé ovum.” “Rebutan dong!” Nggak jelas siapé nyang ngomong. Ntu ari ujan deres banget, nyang betedu
CONTINUE READING

Ratu Adil Kenak Virus?

Seno Gumira Ajidarma

Ujan barusan brenti ntu ari. Lampu jalan udé padé nyalé sabelonnyé bener-bener gelap. Palé Sukab sedari tadi godèèèèèèèèèèk ajé kayak patung anak-anakan nyang di lèhèrnyé paké pir. “Apaan sih Kaaaaabb,” ujar Yati sedikit kenès, “ntu pale godèk mulu dari soré.”
CONTINUE READING

Ntu Koruptor Pan Palé Rumétanggé ?

Seno Gumira Ajidarma

“Nggak adé abisnyé ntu orang-orang nyang korupsi yé?” “Esa ilang dué kebilang.” “Mati atu mrocot seribu.” “Hah! Ntu orang-orang dikasi tau apé yé amé enyaknyé? ‘Belajar baèk-baèk ya Nak ya?, kalow udah gedé jadilah koruptor’, gitu?” Kaboel, Bahlul, Dul Komprèng
CONTINUE READING

Serba Busuk

Seno Gumira Ajidarma

“Alamak!” Sukab banting doi punya kopiah. “Kapan yé negri kité bersi dari bau busuk? Kayaknyé demokrasi ini cumak di mulut doang yé?” “Apé nih Kab? Apé urusannyé?” Cepet ajé pancing dilémpar amé Si Babé. Warung baru bukak lagi abis kené
CONTINUE READING

Serba Ajaib

Seno Gumira Ajidarma

Selipun menusié di kiri-kanan kayak nyang bakal kojor kalow kagak taun baruan, Sukab tetep hoasyik omongin mangsalah nyang dianggepnyé cius beratz. Apaan tuh? Apé lagi kalow bukannyé pengakuan ajaib orang nyang nyirem aèr keras. “Emang napé Kab? Bagus ajé kan
CONTINUE READING

Sekolé Apé Nggak Sekolé

Seno Gumira Ajidarma

Sembér cidukin ntu sambel-godok Sukab dengen sumanget bélain ntu Menteri Ojèk. “Napé yé angsal adé orang mudé dapet jabatan nyang tué bangké bolényé khèki,” katényé. “Iri jabatannyé kali’?” Si Babé langsung ajé mancing. “Enggak juga sih Bé, kayaknya lebih nyang
CONTINUE READING

Kepalé Nyang Selalu Nunduk Kebawé

Seno Gumira Ajidarma

“Orang-orang sekarang anèh yé Bé?” Katé Sukab bari nyeruput kopi kapan sore itu gerimis mulaiin musim ujan di Jakarta. “Napé?” “Idupnyé cumak ngeliat kebawé tanpa adé abisnyé.” “Nyari duit jatoh kali.” “Huss! Orang kayé kok nyari duit dibawé.” “Orang kayé?
CONTINUE READING

Maling Lagi, Maling Lagi ….

Seno Gumira Ajidarma

Tengé ari panasnyé nggak kiré-kiré, samé ajé kejadiannyé di warung. “Rrrruaarr biasa,” katé Sukab bari kipasin tengkuknyé amé doi punyé kopiah nyang udé kusem. “Orang kecil kepanasan, sumuk èn gerah, miskin èn banyak utang, kiri kanan cumak asap knalpot èn
CONTINUE READING